January 03, 2011

Wilayah Amir Created..:)

Alhamdulillah..
Bersyukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya dapat la saya menyiapkan "Wilayah Amir" ini.hee
terima kasih yang x terhingga diucapkan kepada rakan2 bloggerku yg sudi meluangkan masa utk membantu saya menyiapkan blog ini ecpecially kepada theghaziclumps(Timun Al-Magika@Dous)
                                             












 dan af3b_p!LaH(Dato' Afeb)
                                         

Tanpa kerjasama korang,takkan terhasil la blogku yg xsberapa ini..(ecece..ayat..hahaha)
Actually,sudah sekian lama saya menginginkan blog sendiri,tapi asyik lupa je pasword time nk sign in..sengalkan???haha

So,saya harap sesiapa yg baca blog nie,bagilah teguran yang membina k..
"baik buruk saya,anda tentukan.."
xde apa da yang nak dicoretkan buat masa sekarang..
Cume seronok sgt sebab da ada blog sendiri..weee~
*xlupa jgak kat JIWA saya yer...<Faridatul Sakinah>
da..

                                Melompat keriangan(^_^)

No comments:

Post a Comment