January 09, 2011

Sekolah Rendah Kebangsaaan Sultan Yahya Petra 1

"Bismillahirrahmanirrahim"
"In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful"

Khas untuk rakan-rakan sekolahku..(Sekolah Kebangsaan Sultan Yahya Petra 1)

    Hopefully,korang semua tak lupakan kenangan terindah kita semua semasa berada di Sk Syp 1.. Setiap kali aku tengok je gambar kelas kita<4,5,6 Bestari>,rasa macam nak turun je air mata nie.. Lebih-lebih lagi si Azri plak upload video lagu sekolah kita..
Mau tak menjerit aku dalam bilik nie,dok nyanyi sorang-sorang macam orang "giler"..huhu
Tapi apa wa kesah,janji aku ada kenangan,dan kenangan itu dapat aku kongsi dengan semua..

   Then,bagi aku sesiapa yang lupa kenangan masa sekolah dulu.. 1 kerugian yang besar yang telah dilakukan ke atas diri sendiri..huhu 


saya sayangkan SEKOLAH KEBANGSAAN SULTAN YAHYA PETRA 1!!


video
jom nyanyi sama2.. =)

kepada semua kawan2 6 Bestari 2002.. Gud Luck ye..! 
Nanti kita buat reunion lagi k..

 Aziah,Puven,Akram,Lutfi,Syed Ghazali

 afiq(baju biru kiri),muzzamil(nmpak muka je),amirul(paling besar),
mareena(gadis melayu terakhir),azmi(pengawas bersongkok kat belakang),
ghazali(depan sekali),ghadafi(pengawas yg wat muka manja),Aku(tunjuk body),
akram(belakang kedua akhir),naim(kanan sekali) ^^

6 Bestari (2002)


jejaka-jejaka
gadis-gadis



Reunion Kali Pertama 2008 (rumah Cg Siti Hajar)

*gambar yang reunion terbaru xsempat nak masukkn.. gambar xckup..
sape2 yg ad simpan gmbar hari 2,bg kat saya ye..=)


1 comment: