January 04, 2011

Bachelor Of Technopreneurship(^_~)

Horaayyy!!
03/01/2011 maka bermulalah kembali hidupku sebagai seorang pelajar Universiti walaupun lagakku x macam bdak U pun..haha
Dapat la jumpa kawan-kawan setelah hampir 2 bulan terpisah(rindu).. Mana la tahu kan kot2 ada yang da melebar pipi 2..xpun ada yag da diet sampai tinggal tulang jer..wahaha
Ni la gambar kelas aku..Rindu sumenya~

Hari pertama katakan,biasalah..BERSEMANGAT!! awal-awal pagi sudah siap..
Tapi malangnye..<memang malang>..rupa-rupanya kelas start pukul 2 petang..
Mau xmenyirap darah nie!! Member aku la ni,bukan main beriya lagi ckp kat kitorang semua yang student tahun 2 FPTT semua kelas start pukul 9 pagi! HaraM!huk2..
Tapi silap aku jugak coz xtengok jadual awal-awal sebelum datang kelas..hee



Anymway,It's ok..dengan ketiadaan kelas pagi 2,dapat la aku buat kerja lain.. sempat la jugak aku pergi RENEW insurans kereta aku tu kat ..

                Selesai je insurans,keretaku pulak kena saman parking gara-gara lupa nak letak kupon kereta..huwaaaa!!!
>kena la saman rm30..tapi disebabkan mulutku yang manis nie,bodekan aku berhasil,bayar jela rm5..ngee~ (xrasa macam nak sepak tak muka aku ni..hak3)suka hati la! Blog aku..!

Tepat jam 2 petang,lecturer pertama da masuk kelas..aduhai~ tepat masa pulak lec nie..
tak mengapa,kelas pertamakan,happy sket..
maka dengan itu,bermulalah subjek pertama di sem ke4 aku ni..
BPTT 2103::International Business Managemant>Dr.Izmi Rajiani..

Oppsss..boleh pulak terlupa.. abes je kelas,jiwa aku lak ajak lepak McD..(mcm best jek bunyik)..*xlupa jugak kepada Mish Ieyla sbb sudi lepak dengan kami ;) thanx..thanx and thanx!
maka,pergi la kami ke sana.. ting tong!,"Big Mac 1set regular ye bang"..wee~
hamek ko! mcm tak tergugat lak imam ko tgk nie kan??HA.HA.HA


tapi dugaan datang lagi menguji diriku ini..huhu rasanya xperlu la aku story kat sini..cuma mengharapkan kejadian seperti ini xberulang lagi..
"saya tak mahu awak sakit"..='( 2 je saya harapkan..


1st day ku yang bermacam ragam.. :)

To All My Friends!! Good Luck in this Sem oke!! bubye...

No comments:

Post a Comment